ORTA KULAKTA SIVI TOPLANMASI( Seröz Otitis Media )

Biz insanlar ne kadar kendimize dikkat etsek de bazen istemediğimiz durumlar, bizim dışımızda oluşan komplikasyonlar meydana gelir. Orta Kulakta sıvı toplanması bunlardan biridir. Normalde her insanda olduğu gibi orta kulakta

BAŞ DÖNMELERİ – VERTİGO

Baş dönmeleri ( vertigo) hemen hemen her yaş gurubunu başına gelen bir hastalıktır. Normal baş dönmelerinin aksine başka belirtileri de vardır. Bu baş dönmeleri sık sık tekrar eder. Belirli yaş

Akut Orta Kulak İltihabı

Orta kulak, kulak zarının arka tarafında yer alan ve içerisi hava ile dolu olan bölümdür. Orta kulak basıncının eşitlenmesi ise, ostaki kanalı yolu ile olmaktadır. Bu eşitlenme genizden hava alınarak

Orta Kulak Ameliyatı Nasıl Yapılır – Timponaplasti

Orta Kulak Ameliyatları – Timponaplasti işlemi teknik olarak orta kulakta ve mastoid kemikler içerisinde oluşan iltihaplanmaların temizlenerek  kulak zarı ve kulaktaki işitme zarlarının onarılması işlemine verilen isimdir. Ameliyatta uygulanacak olan

Meniere Hastalığı Tedavisi

İç kulakta meydana gelen ve aşırı basınç nedeni ile ortaya çıkan meniere hastalığı, tam tedavisi mümkün olmayan hastalıktır. Meniere hastalığı tedavisi, tamamen tedavi edilememek ile beraber, şiddetli olması takdirde ise

Kulak Ağrıları

KULAK ZARI DELİKLERİ

Her insan doğası gereği hasta olur. Bu hastalıklar sadece öldürmez. Öldürmeyen hastalıklar, hayatın devamını berbat hale getirebilir. Çok ciddiye alınmasalar da bazı hastalıklar aslında insanları aşırı derecede rahatsız edebilirler. Kulak

Kulakta Yabancı Cisim Saptanması

Kulakta Yabancı Cisim özellikle küçük yaştaki çocuklarda görülen vakalardan birisidir. Herhangi bir oyuncak, nohut-bezelye taneleri ya da canlı bir yabancı cisim kulağa kaçabilir ve işitme oranını büyük ölçüde etkileyebilir. Bu

İÇ KULAK TÜMÖRLERİ

Bazen kendimize ne kadar dikkat etsek de hastalıklardan kaçamayız. Bu hastalıklar her zaman zannettiğimiz gibi kolay, sıcak bir duş ve ateş düşürücü ilaçlarla geçmeyebilir. Daha ciddi hastalıklarla karşı karşıya kalabiliriz.

Orta Kulak İltihapları – Akut Otitis Media

Orta kulak iltihabı kulak zarının arka kısmında sıvı birikimi olması sonucunda orta kulakta şişme, ağrı ve kızarıklık olmasına bağlı olarak enfeksiyon oluşmasıdır. Orta kulak iltihabında genellikle kulak ağrısı çok fazla